סערה בעיריית חיפה: 17 חברי קואליציה ואופוזיציה דורשים ישיבה מיוחדת להדחת 2 סגניה בשכר של קליש רותם

אחרי ההתפטרות של דוד עציוני, עוד טלטלה בדרך לצמרת עיריית חיפה, בעקבות מכתב עליו חתומים 17 חברי קואליציה ואופוזיציה הדורשים לקיים דיון להדחת 2 סגני העיר בתשלום

17 חברי מועצת העיר חיפה מהקואליציה והן מהאופוזיציה שגרו הבוקר מכתב לראש העיר, עינת קליש רותם, בו דרישה לכנס ישיבה מיוחדת שבה יצביעו על הדחת שניים מסגני ראש העיר.

חברי מועצת העיר מבקשים להדיח את סגני ראש העיר המכהנים בשכר, לזר-קפלון מסיעת חיפה ביתנו ושהירה-שלבי מהחזית החיפאית. בהמשך בכוונתם לדרוש גם את הדחתו של מקורבה של קליש וממלא מקום ראש העיר נחשון צוק. כל זאת מגיע לאחר 3 ימים מהתפטרותו של הסגן עו"ד דוד עציוני שתקף את התנהלותה של קליש רותם במכתב ההתפטרות שלו.

וכך כתבו חברי המועצה: " אנומבקשים לחולל שינוי בניהול העיר והתרבות הפוליטית הכושלת שהנחלת… תרבות פוליטית זו מביישת את שמה הטוב של חיפה. התנהלותך כראשת עיר מכהנת, משליכה על התנהלות העירייה, ובכל הכבוד הראוי מעכבת ופוגעת ביעדי העיר חיפה ועוצרת את קידומה.

"ענייני העירייה בכלל תחומיה מנוהלים באופן לקוי, חסר, שלא לומר לא מקצועי. האנדרלמוסיה גדולה, כאשר יד ימין אינה מוצאת את יד שמאל, והכל תוך שסע עמוק בין סיעות המועצה השונות באופן שאינו מאפשר עבודה מאוחדת לרווחת תושבי העיר חיפה".

 

צילום: פייסבוק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות